Everybody Needs Insperation

Alla inlägg under augusti 2012

Av EveryBody Needs Insperation ♥ - 31 augusti 2012 20:48

Som dom flesta ser så har en renovering hänt, typ.. Gillar den nya designen bättre ^^

Av EveryBody Needs Insperation ♥ - 31 augusti 2012 18:43

Har så jävla ont i halsen! Inget hjälper! Ingen honung, inget te, ingen halstablett, INGET!

Mår så sjukt dåligt, och skulle ju vara med Julia imorgon :'( Hatar detta!



BTW, är Jerry tillbaka till ICA? :D

Av EveryBody Needs Insperation ♥ - 31 augusti 2012 18:39

 

MileyRayDaily.bloggplatsen.se fick denna header som var utlottning förut. Klicka här för att besöka hennes blogg.

Av EveryBody Needs Insperation ♥ - 31 augusti 2012 13:50

Bara att kommentera om någon vill ha den :)  


MileyRayDaily.bloggplatsen.se har fått den

Av EveryBody Needs Insperation ♥ - 31 augusti 2012 11:31

 

Väldigt dålig bild..

Bonjour sitter i soffan och tittar på Bumbibjörnarna, är sjuk faktiskt :/ Ont i halsen.


Jag har fått franska i språk och pluggar som fan, dock kommer vi inte att få betyg i språk detta år, men jag älskar språk! Detta var nog det konstigaste och kortasta inlägget jag någonsin gjort ^^

Av EveryBody Needs Insperation ♥ - 31 augusti 2012 08:01

 

Den är inte uppe på bloggen än men kommer nog upp när hon kommer hem, om hon inte hatar den bara ^^

Besök bloggen här

Av EveryBody Needs Insperation ♥ - 30 augusti 2012 21:54

 


Jag använder mig utav GIMP :)


Det var den ända bilden jag hade + så älskar jag Liseberg :D

EverybodyNeedsInsperation

 

Gud så roligt att du nyss klickat in dig på min blogg!

Jag är en tjej på 12 sommrar som älskar att hålla på med design och att vara med familj och vänner. 

I bloggen kommer du att få läsa om bland annat mitt liv, design tips och mycket mer! Hoppas verkligen att ni stannar!

♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  

Läs mer om mig och beställ här

Translate?

Rösta

Sök

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Unborn 8.0 Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards